söndag 8 juni 2008

Veckans mix

Ett tag sedan jag bjöd er på någon mix, och tänkte därför ta tillfället i akt med att bjuda er på denna otroligt väloljade junimixen med Junke DJ´s. Hela mixen luktar strand, sommar och massvis med öl. Skulle lätt kunna tänka mig att köra denna hela vägen upp till Öland i Juli. Sommarfavorit!

Junkie DJ’s June 2008 Mixtape

Tracklist:
1. Future talkapella
2. Jean Claude Ades - Shingaling
3. Kurd Maverick - All over the world
4. Chriss Moody feat. Jacelyn Brown - I Believe in Jesus (2008 remake)
5. Cassius - Sound Of Violence (Teo Moss & Freduleux remix)
6. Hagenaar & Albrecht - What would we do
7. Energy 52 - Cafe Del Mar (Out Of Office remix)
8. Talkapella
9. Granite - Zion
10. Talkapella
11. Snap - Rhytim is a dancer (Tom Novy remix)
12. Dabruck & Klein - Cars
13. Blur - Boys & Girls (Grooverman remix)
14. The Korgis - Everybody Gotto Learn Sometimes (Laidback luke bootleg)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, blir det inte "månadens mix" ;) lite kul att veta att man är väldigt bra uppdaterad inom house musiken eftersom man införskaffade sig den där mixen för sisådär 2 veckor sedan :P Gillar din blogg otroligt mycket btw..

william rast sa...

Hej Alexandra! ;)

Är hemskt ledsen för det här med uppdateringarna, men har tyvärr varit bortrest till Jönköping hela helgen. Laddar upp en del material på facebook.com nu i veckan från Alex Morenos spelning där, (andreas peev på facebook.com) skall uppdatera bloggen så fort jag får tid över. Vad gäller mixen så lägger jag inte upp saker för att dom är nya, utan för att jag gillar dom. Se det som "personal picks", handplockar allting. ;)

arrivederci